tisdag 13 maj 2014

 Idag är det ett härligt väder. Lite varmare ute än de har varit. Så ska de vara tycker jag :) igår mådde jag inte så bra va sjukt trött som en zombie var jag hehe när man vaknar så är de bankningar och borrande på andra sidan grann väggen så man har då lite svårt att sova på morgon. Hade ont i huvudet under natten som inte gick över som den borde ha gjort. Nått är de iallafall. 

Just idag är jag inte lika trött men ont i huvudet inte lika mycke som i natt. Ganska så less på att inte må bra men ändå är jag ute fast jag mår som jag mår mellan åt. 

Dammsugaren går igång och den åker tre gånger istället för två nått knepigt är de. Igår skulle jag sova tidigare än man brukar så går den igång tur att P satte stopp på den annars blir jag knäpp. Aja nu är de skönt att jag inte mår lika dåligt som igår.  

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar